U sklopu Projekta PRIHVAĆANJE RAZLIČITOST – put nenasilne komunikacije među djecom i mladima pedagoginja Sara Bojić održala je 11.03.2021. radionicu u kojoj su sudejlovala djeca i studenti Ekonomskog fakulteta u Splitu. Na radionici koristila se psihoterapijska metoda komunikacije putem zajedničkog crtanja „škrabalica“ koju je utemeljio Winnicott. U terapijskom radu, tijekom procesa crtanja – škrabanja dijete se vodi prema ponovnom proživljavanju i elaboraciji traumatskih doživljaja, a potom i do korekcije doživljaja i ozdravljenja.

Djeca i studenti bili su podijeljeni u parove gdje je svatko od njih naizmjenično crtao i dopunjavaju započete crteže – škrabalice. Doctavanjem, daju smisao i značenje naškrabanim linijama. Zajednički rad, crtanje prerasta u kreativni proces te se stvaraju raznorazne priče bez granica i pravila.

POWERED BY: MINISTARSTVO RADA, MIROVINSKOG SUSTAVA I OBITELJI I SOCIJALNE POLITIKE