Cilj ove radionice je bio upoznati sudionike s osnovama različitih načina financiranja; fundraisinga, crowdfunding-a, provođenja humanitarnih akcija, samofinanciranja, društvenog poduzetništva, i ulogom društvenih mreža i marketinga OCD. U suvremenom društvu, uloge udruga civilnog društva (OCD) postaju sve značajnije, a s njima i potreba za inovativnim pristupima prikupljanju sredstava. Jedan od ključnih modela je digitalna donacijska platforma. Online crowdfunding omogućava udrugama da se obrate široj publici i mobiliziraju zajednicu oko svojih ciljeva. Ovaj pristup ne samo da olakšava proces doniranja, već i potiče transparentnost i odgovornost.

Također, kampanje na društvenim mrežama postale su neizostavan alat. Kreativno korištenje platformi poput Facebooka, Instagrama ili Twittera omogućuje udruge da šire svijest o svojim projektima i angažiraju potencijalne donatore. Osim toga, organizacija događanja, bilo da su fizička ili virtualna, pruža priliku za prikupljanje sredstava, ali i za jačanje zajednice. Humanitarni koncerti, aukcije ili sportske manifestacije mogu privući pažnju medija i javnosti, stvarajući platformu za promociju ciljeva udruge. Kao predstavnik Udruge Dyxy je bila Snježana Jurica, univ.mag.prim.educ.

Powered by: Nacionalna zaklada za razvoj civilnog društva